czwartek, 15 grudnia 2011

Bułki z pieczarkami!

Koszt: ok 15zł (4 bułki)
Dzisiaj przedstawiam przepis na bardzo smaczne bułki z pieczarkami. Wyśmienite na kolację, szybkie i proste do zrobienia. Zaczynamy:

Składniki:

  • 4 bułki (ja wykorzystałam kajzerki)
  • 40dag pieczarek
  • 2 łyżki majonezu
  • 2 łyżki ketchupu
  • 1 cebulę
  • 1 kiełbasę 
  • sól i pieprz
  • 4 plasterki żółtego sera

Przygotowanie:

  1. Umyte pieczarki kroimy w talarki i wrzucamy na patelnię.
  2. Kiełbasę kroimy w kostę i wrzucamy na inną patelnię.
  3. Pieczarki doprawiamy solą i pieprzem. 
  4. Do lekko posmażonej kielbasy dodajemy cebule i podsmażamy. Następnie dodajemy do podpieczonych pieczarek.
  5. Przygotowujemy sos mieszając ketchup z majonezem. Odcinamy górę z bułek i wydrązamy środek. Dno bulek smarujemy łyżką sosu.
  6. Bulkę wypełniamy podsmażonymi pieczarkami, kiełbasą i cebulą.
  7. Na wierzch polewamy łzyką sosu, dodajemy plasterek sera żóltego i przykrywamy górą bułki.
  8. Tak przygotowane bulki wkładamy na 7 min do rozgrzanego piekarnika. 
Gotowe:) Smacznego!:)
Oczywiście sos można zmieniać. Ja przygotowuję ten, gdyż świetnie smakuje:)


10 komentarzy:

  1. mniam;) wygląda ciekawie;p)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja taki sos uwielbiam i przyznaję szczerze, że jadam go do niemal wszystkiego, nieważne czy pasuje czy nie :D Ciekawe te bułeczki, muszę kiedyś przygotować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak są super - ja jeszcze dodaję żółtego sera

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepis na sos godny polecenia

    OdpowiedzUsuń
  5. pyszne i proste. Zapraszam do nas: http://gotujebochce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne bułki, z dodanym żółtym serem będą jeszcze lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jutro je robię, bo aż mi ślinka cieknie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Moda na diete bez glutenu:) Ja juz wyprobowałam a Wy?


    https://100club.pl/artykuly/Jak-zbilansowac-diete-bezglutenowa,42.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Robiłam ! Są przepyszne alternatywa zwykłej zapiekanki:)

    OdpowiedzUsuń