czwartek, 29 grudnia 2011

Małe co nie co!

Publikowałyśmy już przepis na słodko z ciastem francuskim w  roli głównej. Teraz zatem  czas na studencką przekąskę z .. parówką i serem! Można ją serwować na szybko i ciepło w trakcie imprezy:)

Trudność: łatwe
Czas: 30 min.
Koszt: ok.7 zł


Składniki:
  • ciasto francuskie
  • parówki / 1opak.
  • żółty ser
  • papryka jako przyprawa

1. Rozwijamy ciasto francuskie na papierze do pieczenia .
2.Posypujemy je czerwoną papryką w proszku oraz startym żółtym serem.  
3.Kładziemy kolejno parówki na cieście i odkrawamy prostokąt potrzebny do zawinięcia parówki. Zawinięte parówki kroimy na małe ok.3cm kawałki.
4.Parówki w  cieście  wkładamy do piekarnika nagrzanego do 220 stopni. Wyjmujemy je po ok. 20 min. pieczenia.
Przekąskę można podawać z ketchupem:)

68 komentarzy:

  1. a ja się zawsze męczę z zawijaniem, bo kroję ciasto francuskie na małe prostokąciki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię połączenie parówek i ciasta francuskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tu po raz pierwszy, ale blog mnie urzekł :) jest taki... domowy. Czuje się, że takie dania można spokojnie samemu wykonać. No i wielki plus za zdjęcia "krok po kroku", a nie tylko gotowych dań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są super smaczne przepisy. Ale nie ma co się dziwić, studenci potrafią:-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.tvn.pl/showbiz/kultowy-show-kulinarny-na-antenie-tvn-zglos-sie,47571,934.html


    Serdecznie zapraszamy na casting do nowego programu tvn MasterChef !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się i tanie i łatwe w przyrządzeniu u bardzo efektownie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny, niech ten śnieg już zniknie:0 słoneczko prosimy.
    A danie fajne, proste i smaczne;)

    Zapraszam do siebie na konkurs
    http://gotujebochce.blogspot.com/2013/04/konkurs-na-100-tys-wyswietlen-zestaw.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj,ale tu u CIEBIE pięknie,zdrowo,smacznie,słodko i kolorowo.Jestem zachwycona.Jeśli pozwolisz to rozgoszczę się i pozostanę na dłużej.W wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Pozdrawiam wiosennie,dodam tylko,że Twoje fotki są bardzo ładne.J.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj,
    Chciałem Cię ( jako twórcę tego bloga ) oraz Twoich gości zaprosić na portal blogbook.pl, który jest pierwszym w sieci serwisem zbierającym w jednym miejscu blogi i posty.

    Mam nadzieję, że i Twój blog dołączy do tego grona, a Tobie pozwoli zwiększyć rozpoznawalność oraz oglądalność Twoich wpisów.

    Serdecznie zapraszam i wierzę, że już niedługo przeczytam Twoje posty na blogbook.pl.

    Pozdrawiam i pozostaję do dyspozycji w przypadku pytań lub wątpliwości

    Michał Ludczyński ( twórca portalu )

    PS.
    Nie musisz dodawać postów na blogbook.pl.
    Dzieje się to automatycznie po dodaniu Twojego bloga na stronę.



    OdpowiedzUsuń
  10. mega świetny przepis:D muszę to zrobić, bo kocham takie proste przepisy:P dziś robiłam zapiekankę makaronową, te bardzo prosta. Jeśli chcecie zobaczyć to zapraszam gorąco. www.goodtotry.blogspot.com
    Mamy też konkurs, w którym można wygrać mascarę od Lovely:P

    OdpowiedzUsuń
  11. No no no, faktycznie, łatwa, ale fajna przekąska. Ciasto francuskie mniam! Chciałabym jednak zrobić je sama :)
    Będzie mi bardzo miło, jeśli zajrzysz do mnie: dariawkuchni.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda rewelacyjnie i tak też smakuje. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, właśnie takiego bloga szukałam - niedługo przyjdzie mi myśleć o tańszym gotowaniu. JA polecam robić zupy kremy. Mrożony bukiet warzyw zagotować na kostce rosołowej, zmiksować, zrobić grzanki z chleba, dorzucić trochę startego sera. Polecam też dać dużo przypraw, tj: curry, zioła prowansalskie, zioła włoskie, świeży czosnek, ew. sos sojowy. Pyszne danie dla 2 osób za ok 5-6zł!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. szybko i pomysłowo - super :)
    wiem, że nikt nie przepada za zostawianiem linków do siebie, ale w innym wypadku ciężko byłoby się nam wszystkim znależć:)
    U mnie jest mix kuchni,moody, kosmetyków itp. jeśli masz ochote sprawdzić to zapraszam :)
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Niech się spełnią Bożonarodzeniowe życzenia,
    Te trudne i łatwe do spełnienia.
    Niech się spełnią te duże i małe,
    mówione głośno lub nie mówione wcale.
    Życzę wszystkim miłośnikom dobrej kuchni zdrowych, radosnych i spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna przekąska!

    Zapraszam do udziału w konkursie http://wulkan-smaku.pl/sewris-pyszne-pl-recenzja-i-konkurs-na-was-do-wygrania-bony/

    OdpowiedzUsuń
  17. przekaska idealna na imprezki zapraszam na mojego bloga: leonard300.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Studenckie, szybkie jedzenie, ale za to jakie smaczne ;) Taka przekąska idealnie nadaje się na każde spotkanie ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szybkie, proste studenckie danie. To lubię!

    OdpowiedzUsuń
  20. studenci są zawsze bardzo pomysłowi, niestety jestem na diecie od kiedy mieszczę się tylko w tuniki dla puszystych:) więc nie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda przepysznie !!! Jestem głodna ;)
    My dzisiaj tez z ciastem francuskim ;)

    Zapraszamy
    www.niesia-gotuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny pomysł na przekąskę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aż zgłodniałam :) proste i przyjemne :) Pozdrawiam!

    Zapraszam również na mojego bloga: http://passionatanyprice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Łał! świetne! muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie, muszę spróbować! idealne na potrawę na randkę w akademiku! dziewczyna będzie moja

    OdpowiedzUsuń
  26. Patrzę na to i wiem, że jest pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mniam mniam :) Apetyczneeeee :)


    Bardzo ciekawy blog

    Zainteresował mnie :)

    Będę częściej zaglądać :)

    A w wolnej chwili zapraszam do siebie ;) :D

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Mmm już czuję ten smak :)
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  29. Typowo studencka przekąska, powinno być dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Widze ze twoj blog chyba nic dla ciebie nie zarabia, a możesz połączyć swoją pasję z dodatkowym zarobkiem. Nawet jeśli masz tylko 100 wizyt dziennie, i tak możesz zarobic ekstra kase, wpisz sobie w google - jak zarobić na blogu drugą wypłatę

    OdpowiedzUsuń
  31. Musi być bardzo dobre! Fajne rozwiązanie na imprezę :)
    Zapraszam do siebie na bloga! :) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj, robiło się :) Ale kroiłam na małe prostokąty i wtedy zawijałam. Widzę, że to jest prostszy sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciasto francuskie z Biedry się nada ?

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny pomysl, w sam raz na studencka kieszen :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super przekąska na imprezę :) chyba podkradnę ten pomysł przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Robię to danie i jest przepyszne ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania na https://www.facebook.com/ciastovelove/?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  37. Szybki przepis na pyszną dorade ! :) Max 30 min i danie gotowe :)

    Przepis napisał Giancarlo Russo Kucharz przygotowujący dania dla najbardziej znanych polityków, biznesmenów, aktorów,piosenkarzy oraz firm wiodących na rynku polskim.

    OdpowiedzUsuń
  38. Z tego co widziałam to wszystkie przepisy z użyciem ciasta francuskiego w rolce ze sklepu opisywały jakieś słodkie ciastka a tu proszę taki ciekawy pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  39. proste fajne przekąski zawsze wygrywają i sa najlepsze na imprezach Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Studencko, to tanio i prosto ;) Smacznie wygląda ;) Bardzo ciekawy przepis, nie wymaga wiele siły ani skomplikowanego kuchennego sprzętu Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie dalej jak w sobotę robiłam identyczne na parapetówkę :) Mega proste, szybkie i genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Proste i szybkie. Dodatkowo można zrobić sosy własnej roboty np majonezowy, czosnkowy.

    OdpowiedzUsuń
  43. Szybkie, proste i pyszne danie. Idealne na każdą kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo dobrze je znam, super przepis na każda okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajna przystawka. Zainteresowanych zapraszam również do mnie na bloga https://pigulagotuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Mój mąż to jeszcze robi taki przysmak parówkowy, parówka, kanapka, ser, ogórek zielony, pomidor i do tego szczypiorek. Palce lizać :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. fajny pomysł, wypróbuję wieczorem :) najprostsze przepisy są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  49. super pomysł. Aż chcę mi się jeść!

    OdpowiedzUsuń
  50. O matko, nie myślałem, że to danie jest takie popularne. Moja przyszła żona będąc na studiach często to robiła jako przekąskę lub po prostu obiad tylko wtedy nie kroiliśmy na kawałki tylko jedliśmy trochę jak hot dogi :P

    OdpowiedzUsuń
  51. Отдать денежки конкретному пользователю или нужной компании запросто любыми способами. Максимально легкий прием скрытого оплаты денежных единиц – это посетить ссылка на гидру в тор. В наши дни присутствует немыслимое число цифровых кошельков.

    OdpowiedzUsuń
  52. Какая угодно операция на hydraclubbioknikokex7njhwuahc2l67lfiz7z36md2jvopda7nchid сайт обещает пользователям надежный уровень безопасности. Большинство людей догадываются о портале UnionГИДРА, во всяком случае войти на него максимально тяжело. Безымянная закупка осуществляется исключительно в сети даркнета. Человеку незачем подвергать самого себя опасности, совершая покупку с продавцом товара.

    OdpowiedzUsuń